Jul

Generellt har jag haft en trevlig jul.
Mina föräldrar är i Kina, min farmors hälsa kanske inte är på topp och jag har aldrig fått så här lite julklappar (vilket jag skiter fullständigt i eftersom jag var mentalt inställd på att inte få några överhuvudtaget) så har det här varit en väldigt mysig liten jul.
Jag har fått lagad mat (för första gången på länge eftersom jag inte lagar mat:P), jag har fått sovit läääänge (vilket jag inte annars kan eftersom jag egentligen börjar jobba 7) och jag har fått träffat min storebror (väldigt irriterande men tycker om honom iallafall), min farmor och min mormor och morfar, vilket jag inte får göra varje dag.
Och jag säger bara det: Underskatta aldrig ett bra parti Fia med Knuff^^

Shit vilken kliché!
Här kommer den vandrande moralkakan!


Men det är sant.
Jag har haft en mysig liten jul och kommer tillbaka till Sundsvall imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0