Let's Dance!

Att dansa måste ju vara bland det roligaste som finns och det finns så sjukt mycket olika stilar allt i från klassisk vals till breakdance och hiphop. Jag skulle väldigt gärna vilja kunna dansa någon dans. Jag kan bara dansa lite pardans som bugg, foxtrot, vals och salsa.
Men det skulle vara skitkul ifall man kunde dansa någon "singeldans".
Här har jag hittat lite nya roliga danser som verkar väldigt roliga att dansa:D
Enjoy!


Locking & Popping
(Mina Favoriter)
(JULIA! din favoritlåt börjar spela 4.24;P)

(Svarta stjortor: Locking)
(Vita västar: Popping)


Tecktonik
(Ser rätt löjligt ut men jag gillar det ändå ganska mycket av någon anledning:P)




Jumpstyle
(Vilket jag personligen bara tycker ser löjligt ut)




Hardstyle / Shuffle
(Förstår inte varför det kallas Hardstyle)



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Julia

ärligt..så diggar jag Jumpstyle ;P såå coolt:D

2008-12-11 @ 16:35:12
Postat av: Jenny

förstod att du skulle göra det...

2008-12-11 @ 20:04:37
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0