Spontan utekväll

Efter att Julia lugnat ned sig lite skulle jag skjutsa upp henne till Sidsjön för att hämta hennes pappa.
Där blev jag bjuden på tårta(ännu mera fika) och blev även erbjuden att hänga med deras karategäng på O´learys och käka och bowla där.
Okej tänkte jag. Hellre det än att laga mat ensam ikväll.
Måste säga att jag tyckte att jag bowlade väldigt bra den här gången. Jag kom tvåa av tre^^
Men jag vann över Julia iallafall som inte hade nå flyt alls, så jag är nöjd.
Maten bestod av en nästan groteskt stor hamburgare som jag inte ens i närheten av fick i mig hela. Gott var det iallafall.
Medan vi sitter där och äter så vem ringer inte då om inte lilla partypiglan Kajsa som övertalade oss att dra med ut på krogen...Spiknykter. Why not!? tänkte vi.

Det blev Stadshuset som blev vår slutdestination. Fullt med nyblivna artonåringar så man kände sig lite gammal...Och en smula nedklädd. Står där i toakön med tjejer som ser ut som de är uppklädda för nyårsafton. Inga klackar under 5 cm här inte!
Kände sig lite missanpassad i Jeans och t-shirt. Men va fan! Vi hade kul ändå:)

Generellt en bra kväll utom alla idioter på dansgolvet som alltid måste puttas och armbåga sig fram...
Jag som från början tänkte sitta hemma och läsa klart boken och äta pepparkaksdeg i min ensamhet... haha så det kan gå;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0