Decisions, decisions, decisions...

Jag har ju länge gått och funderat på vad jag ska göra efter sommaren.
Nu när jag fått tillsvidareanställning och allt här på Birstaverken. Jag har fått titeln Webmaster, en egen dator och snart ett eget kontor. Ska jag stanna kvar och jobba ett år till och tjäna mer pengar eller ska jag börja plugga någonstans?

Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag kan inte stanna kvar här ett år till. Jag måste komma härifrån. Så jag nu är jag nästan helt säker på vad jag vill göra. Jag har praktiskt taget lagt ned Hyper Island och tänkte gå tillbaka till min ursprungsplan som jag hade för två år sedan.
Nämligen Grafisk Design och Kommunikation på Linköpings Universitet i Norrköping :D



Tänkte även stressa Julia lite. Det är nämligen 4 dagar kvar tills hon fyller 20.
Snart är hon lika gammal och skröplig som moi ;) Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

varför lagt ner tankar på hyper island ?

Jag är grymt taggad att söka nästa höst .

2009-04-07 @ 22:30:53
Postat av: Jenny

Njaaa... jag har nästan lagt ned det. Är fortfarande osäker:P

2009-04-08 @ 10:55:07
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0