Cure Against Depression: Shop Until You Drop

Ingenting klår en liten minidepression som gammal hederlig shopping!
Idag kom mina fina lila skor ifrån Nelly. Fick även en liten god hallonklubba med som välkomstpresent (Sånt gillar vi!)
Jag hade också beställt en Primer ifrån Smashbox ifrån Eleven och fick lite annat smått och gott med där också:)



Sen skulle jag med mamma på Birsta City för att hjälpa henne att köpa en klänning till någon fin middag hon och pappa ska på. Så när vi gå in på Sisters hittar jag en jättefin väst som jag blev tvungen att prova. Sen när jag går ut ur provrummet för att visa mamma hur västen satt, ser jag någonting utav det mest underbara jag sett, alldeles mittemot mitt provrum; En skinnjacka! Och inte vilken skinnjacka som helst. Den perfekta skinnjackan. Ni inser inte hur glad jag blir (Eller jo, Helene gör det eftersom jag mötte henne inne på Sisters medan jag höll på att prova jackan^^ Karin Byström träffade jag också på sekunden efter:P). Så jag köpte både den och västen vilket gick på ca 2500kr....
Sedan vandrade (svävade i mitt fall) vi vidare till Espirit där jag hittade en till skinnjacka som var jättelik den jag precis köpt. Och en till inne på Flash! Helt plötsligt kommer ångesten krypande... Finns de här skinnjackorna överallt nu? Har jag köpt en alldeles för dyr? Men det visade sig att min både var snyggare, bättre kvalite och billigare än de andra jackorna, så nu är jag nöjdast i världen för tillfället.




Till och med Pappa tyckte Jackan var snygg

Kommentarer
Postat av: Julia

Super snygga grejjor du har hittat jen :D

2009-04-07 @ 23:35:49
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Helene

Det är bra Jenny, bota depressionen med shopping! :D

2009-04-08 @ 00:07:20
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0