Lista från Kajsa, görs under hot...

Lovar du att vara ärlig? Jaja..okej då

Du heter:
Jenny Ferm

Smeknamn:
  Jenny, Jen, Penpen... eller Penne Rigate som Julia kallar mig för ibland...

Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Allmänt melankoliska låtar.

Beroende av:
Choklad, skor, örhängen och jobbar på ett härligt kaffeberoende as we speak :P

Vad tror folk om dig?:
Att jag ser väldigt skeptisk och elak ut.

Stämmer det?:
Nej, jag är faktiskt väldigt snäll ^_^

Vad får du oftast komplimanger för?:
Mitt hår and min rumpa

Vad säger du för att imponera på någon?:
Flashar mitt förråd av totalt onödigt vetande. Vet dock ej ifall det fungerar.

Hur imponerar man på dig?:
Humor, intressanta åsikter och roliga partytricks.

Brukar du skratta för dig själv?:
Jämnt och ständigt. Ingen är så lättroad som jag :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Du har nu mindre än 25k r kvar på ditt kort... osv"

Var bor du?:
Sundsvall

Trivs du där?:
Njaa... blandade känslor. Men det är ju ändå hemma.

Äger du några converse:
Ett par gula, ett par röda, ett par vita och ett par svarta. Det är dock bara de gula som är "äkta".

Sprit, cider, vin eller öl:
Sprit eller vin, men en kall öl en varm sommardag är inte så pjåkigt det heller.

Brukar du bli för full:
Inte nu längre, men det har väll hänt.

Vad har du för mobil operatör:
Halebop.

Är du allergisk mot något:
Mot nickel, sen är jag intolerant mot ägg, tydligen.

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
"Jenny", "Hallå" eller "Ja, vad vill du nu då?"  ifall det är Julia som ringer ;P

Vem ringde du senast?:
Helene

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Du vet de där gladiatorsandalerna som jag köpte förra sommaren? De är sånna fast svarta"

Antal timmar sömn inatt:
 ca 7

Sov du ensam:
Always, Vill gärna ha min säng för mig själv.

Brukar du komma i tid:
Väldigt sällan, tyvärr. Jag jobbar på det...

När mår du bra:
När jag umgås med goda vänner, äter gott, snoosar på helgmornar eller kruper upp i soffan med någonting att knapra på och en bra film.

När blev du fotad senast:
Nu i helgen tror jag det var. Julia skulle testa sin nya kamera.

Hur känner du dig nu:
Lite småtrött.

Vanligaste färg på dina kläder:
Gråskalig för det mesta. Med någon liten färgklick här och var. Oftast i rött, blått, lila eller grönt.

Vad tycker du om fötter:
Man kan sätta snygga skor på dem :D

Vad saknar du:
Värme...

Hade du en bra kväll igår:
Jovars.

Favorit dryck på morgonen:
Coffee!!

Rakar du benen:
När jag orkar.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
mellan 10 och 11.

Är du blyg?
: Ja, det skulle jag säga att jag är. Men det beror mycket på situationen.

Sysslar du med någon idrott:
Njäää...

Vill du hellre ha mail än brev:
Brev, mail känns oseriöst på nå vis. Ett brev kan man iallafall ta på.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Skeptisk, men man ska aldrig säga aldrig.

Har du spytt offentligt:
Ja, det har tyvärr hänt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kissa stående. Skulle vara så himla praktiskt.

Är du nöjd med ditt liv:
 Ja då, det är helt ok.

Är du bortskämd:
Jo, till viss del. Allt är ju relativt.

Vad gör du i morgon:
Jobbar.

Vad är det värsta du vet?:
Hatar att skotta snö, tycker inte om tisdagar och avskyr quinoa.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
För mycket skulle jag gissa på. Men man ska unna sig ibland.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Kate Winslet. Don't know why. Tycker bara hon är fin och verkar trevlig :P

Vad längtar du till?:
SOMMAREN!

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Yes, I Do!!

Vad använder du för shampoo?:
Något från en grön flaska.

Vad är det finaste du fått?:
Samurajsvärden brosan skickade ifrån Japan. Det var så sjukt gulligt av honom att göra det.

En speciell dag du minns:
Har så väldigt dåligt minne att jag måste få återkomma till den frågan.

Tycker du om någon just nu:
Ja, tycker om många:)

Du samlar på:
Skor och örhängen. När jag var liten samlade jag på askar ifrån olika länder.

Gröna eller röda äppeln:
Rödgula

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Julia blir mitt offer :D

Gillar du golf:
Nej, snobbsport. Dessutom suger jag på det. Mina tuvor går längre än mina bollar.

Vilken tid gick du upp idag:
06.15

Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja

Har du strumpor på dig nu:
Japp, black ones

Är det okej att gråta:
Ja, det är klart.

När grät du senast:
Ojojoj....öhh... tror det var när vi skulle upp till Vemdalen över nyår och jag var redan sen och stressad och började bråka med Pappa över telefon. Då bröt jag ihop ganska rejält. Annars gråter jag ganska sällan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Skaffa mig en rejält bred utbildning och bara plugga i flera år utan att behöva oroa mig för studieskulder. Och resa förstås. Och köpa en MASSA skor och örhängen ^_^

Bär du glasögon eller linser:
Både och. Det har dock blivit mest glasögon sen jag började jobba.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, Ifall det är fint köper jag det. Annars inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Det beror på. Mellan 8 och 12 någon gång.

Har du piercing:
Endast i öron

Vill du gifta dig:
Kanske någon gång.

Vill du ha barn:
Kanske någon gång.

Solar du ofta:
Händer ytterst sällan.

Är du bra på att laga mat:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!.... nej

Är du flygrädd:
Nej, älskar att flyga.

Hur vig är du:
Dotter till "gummimannen". Far min kallades så eftersom han förmodligen är den stelaste människan i världshistorien. Så generellt "nej". Men jag har viss överrörlighet i armarna. Kan nudda armbågarna bakom ryggen :D

Är du musikalisk?:
Jag kan sträcka mig så långt till att säga att jag är någorlunda tonrätt.... ibland. Vissla kan jag också:)

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Vilken är din favoritglass:
Just nu: Ben and Jerrys Bohemien Rasberry

Tror du på ett liv efter döden:
Njaaa, perhaps.

Tycker du om sushi:
Japp, LOVE IT!

Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn, chips eller godis.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja

Har du tandläkarskräck:
Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Inget av det. Jag gillar att sova jämnt.

Vilken ögonfärg har du:
Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Säkert hänt någon gång.

Biter du på naglarna:
Never

Röker du:
Har gjort. Not anymore :)

Hur ofta tränar/motionerar du:
För sällan. Ska börja igen.

Senaste låt du hörde:
Någon låt på P3, kommer ej ihåg vad den hette eller hur den gick.

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack Jenny!! :D Du är allt bra söt du, men inte behöver du ljuga för min skull ;) Hö-hö

2009-04-22 @ 15:20:40
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0