På bättringsvägen

Efter att ha varit sjuk hela helgen och halva veckan (vilket kommer att resultera i att jag enbart kommer att jobba en dag den här veckan...) är jag nu på bättringsvägen.
Jag ringde Helene idag för att fråga om hur vi skulle göra imorgon när vi ska till Kajsa. Jag kan säga att hon skröt inte lite heller när hon berättade att hon var med Emelie (vilket sparade mig ett telefonsamtal) och att hon satt i solen på stan och åt glass...
Jag var inte aaaaaaalls avundsjuk.



Nu tänkte jag faktiskt fräsha till mig lite grann och försöka komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Och snälla! Lova att inte skratta åt mitt hår imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ska nån skratta åt ditt hår! de är säkert skiit snyggt! :D

2009-04-29 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0