Sjuuuuuk...

Igår var jag sjuk...
Mådde jätteilla och sov den största delen av dagen. Spydde som tur var inte. Men det är ju inte så jättekul att vara sjuk och försöka sova när man har en snickare i huset. Fick reda på i Söndags att vi ska göra om tvättstugan och redan dagen efter dyker snickaren upp och river ut HELA tvättstugan. Dessutom har han stängt av vattnet på nedervåningen så jag måste gå upp och använda toan... vilket är ganska jobbigt när man mår illa och tror att man ska kräkas vilken sekund som helst. Jag har helt enkelt tyckt lite synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, sällan du tycker synd om dig själv? ;) Men krya på dig gumman! Såg att du ringt så jag ska försöka ringa dig under dagen :)

2009-04-01 @ 10:30:07
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehehe... I know:) MEn det är ju faktistk jämt ganska synd om mig ;)

2009-04-01 @ 12:51:59
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0