Drakbåtsfestivalen

Måste säga att det var mycket roligare än vad jag trodde det skulle var.
Men satan vilken träningsvärk jag har!! Ont i hela ryggen, överarmarna och låren. Otränad som jag är :P Rodde två gånger, en gång kl 11 och en gång kl 1. Första gången på tiden 1.11.59 då förlorade vi. Nästa gång (då vi var skit taggade) rodde vi på 1.08 och då vann vi! Väldigt nöjd!
Var dock på väg att missa första starten eftersom jag var på Systemet och skulle köpa öl åt Johnny och Jörgen :P Det var även jag och Kicki som fick sitta längst fram och hålla takten tillsammans med trumslagaren... Liiiite prestationsångest man fick. Men det gick ändå väldigt bra:D Trots att vi hade de fulaste matchande klädseln man kan tänka sig...



Snyggaste tröjan! Man synstes iallafall ^_^



Silvermedalj! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0