Finally Friday!

Den här veckan har gått så sjuuuukt segt...
Både kännt mig småkrasslig och trött varje dag. Det ska bli underbart med helg och verkligen sova och vila upp sig. Tror faktiskt att jag ska kompa ut tidigare idag så jag kommer hem och hinner ta en liten tupplur innan middagen :) Ahhh... vad skönt det låter. Sömn är verkligen såååååå underskattat. En utav mina absoluta favoritsysslor :D
Nästa vecka blir en bra vecka hoppas jag. Lön på tisdag, en vecka närmare tillträdesdatumet till lägenheten, Emelie kommer hem och det blir fest till helgen.
Denna helg däremot ska jag bara ta det lugnt och mysa. Har inte lust för någonting annat när det är sånt här väder ute. Men det är jag ändå rätt tacksam för. Då har man en anledning till att kura ihop sig i soffan med en bok :) I mitt fall blir det snart tredje Harry Potter. För ja allesammans, jag har blivit en nörd! ;P

Kommentarer
Postat av: Helene

Det är bra Jenny! Det är nu dom bästa böckerna börjar komma :D

2009-08-21 @ 14:23:35
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är böckerna så sjuuukt mkt bättre än filmerna??

2009-08-21 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0