Första dagen på jobbet

Så var det dags att komma tillbaka till verkligheten efter 4 veckors semester.
Känns sjukt segt just nu eftersom jag bara sovit 3,5 timmar inatt... Det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra att kliva upp imorse, och jag var väldigt pigg när jag kom till jobbet också. Men vid halv 11 gick det nedåt. Efter lunch ville jag inget hellre än att krypa ihop i en liten hög och somna. Utan kaffeautomaten kan jag garantera att jag hade gjort det. Jag hoppas att detta bara är en övergångsfas och att jag kommer kunna lyckas vända tillbaka dygnet igen ganska snart ;P
Ska även iväg på lägenhetsvisning i Haga senare idag. Kommer bli roligt, jag är väldigt taggad på att flytta hemifrån nu, trots att det kommer tära REJÄLT på min plånbok ;) Men men det kan inte hjälpas, jag måste ju bli vuxen nån gång. Lika bra att börja nu antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0