Fullt upp!

Jag har ganska mycket på gång just nu.
Ikväll blir det hej då-fika för LILLA Helene och Bio (Harry Potter). Imorgon fyller Mamma år plus att jag även ska på begravning på dagen. Sen på fredag blir det födelsedagsmiddag för mor på Saffran.
På lördag ska jag vara med i Drakbåtsfestivalen... blev övertalad av mina arbetskamrater :P Jag har faktiskt bara varit på drakbåtsfestivalen en gång och då var jag 8. Sen på kvällen kanske jag och Julia ska äta på mezoyo (därför att Julia har lovat en av servitörerna det ;P). På söndag blir det däremot lugnt.
På måndag är det lägenhetsvisning igen i Haga, tisdag lägenhetsvisning i Stan, onsdag ledig, tordag lägenhetsvisning i Haga... Som sagt, fullt upp!

Hittade även en skitcool takvåning i Sallyhill på Sidsjövägen som jag ska kolla på. Kanske lite fel läge, men den var jätte fin. Kolla här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0