I helgen har jag gjort......

Absolut INGENTING! Och det var underbart.
I fredags hjälpte jag Julia en snabbis med hennes personliga brev. Sedan var jag bara hemma, läste Harry Potter och gick och la mig tidigt. Fick även ett desperat telefonsamtal av Julia där hon sa att hon förstört vår gräsmatta... FYY! ;P 

I lördags blev jag väckt kl 7 eftersom jag skulle skjutsa pappa till tåget för han ska åka till Svininfluensa-Land (Dvs. Thailand och Vietnam). Efter det blev det mest bara att jag gick omkring hemma och ingentinglade fram till tre tiden då jag drog iväg till Julia. Vi åkte på Birsta City där jag köpte tredje Harry Potter boken (eftersom jag förra gången av misstag råkat köpa den fjärde...). Efter det åkte vi hem till Julia och spenderade resten av kvällen med att kolla på film.

Igår var jag bara slapp och slö och läste (Jag gör inte mycket annat nu förtiden :P). Hjälpte mamma lite med att välja färgprover till toan nere på Alnö och att köpa lite höstblommor. Annat än det gjorde jag NADA! Vilket va mycket skönt ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0