Jahapp...

Nu var min drömlägenhet såld...
Jag hann ju inte ens titta på den :( Men då blir väl Julia och Helene glad eftersom de vill att jag ska ta den här lilla 25 kvadratar'n i Haga. Egentligen förstår jag inte varför de bryr sig om vart jag ska bo. Båda två kommer ju ändå att vara borta från Sundsvall inom två månader...
Men nästa vecka har jag fler lägenheter att kolla på. Bara att blicka framåt!! :D

Det blir den HÄR på måndag som jag inte är så jättesugen på. Den HÄR vackra (men dyra) skapelsen på tisdag. Och den HÄR bamsingen på torsdag. Sen har jag även den HÄR tordagen efter det som jag faktiskt är ganska sugen på.

Vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tycker fortfarande om den på 25 mest. Men om jag är tvungen att välja bland dessa så får det blir numera två. Men det kan också bero mycket på att dom möblerat så fint i den :P Fast den verkade fin annars med...



Dom andra sög ;P

2009-08-07 @ 18:51:24
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0