Lägenheter, lägenheter, lägenheter!

Jag var på min första lägenhetsvisning igår.
Den var verkligen jätte mysig och helt lagom stor. En etta på 25 kvadrat men med väldigt bra planlösning. Visseligen på bottenvåningen men vad gör det. Nära till både postfack, förråd och tvättstuga. Dock är ju detta endast den första lägenheten jag kollat på, men jag håller nog ändå koll på budgivningen. Det skadar ju inte ;P
Julia tyckte verkligen att det var en "Jenny lägenhet" eftersom det första som möter oss är en helröd fondvägg. Hon blev verkligen helt kär i den... Nästa visning är nästa måndag, även då en lägenhet i Haga:)

Kolla här


Kommentarer
Postat av: Helene

Den var lätt en vinnare! Jävligt snygg och framför allt billig :-D Perfekt!

2009-08-04 @ 11:53:43
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är bara den första Helene... Jag kan inte bara ta den första bästa;P

2009-08-05 @ 14:04:34
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0