Lägenhetsvisning nr 3

Jah, igår var vi på den tredje visningen på Fredsgatan. Se HÄR.
Jag gillade den faktiskt väldigt mycket. En mysig lägenhet som skulle vara alldeles lagom för mig. Alla mina möbler skulle dessutom passa väldigt bra där ;P Nackdelen var att den var inte stambytt och att jag inte fick någon årsredovisning. Julia tyckte också att det var alldeles för mycket hål i väggen, men det skulle ju inte direkt vara svårt att fixa. Intresset på den var inte heller särskilt stort. Det hade bara kommit ett bud och det var under utgångspriset på 395. Men det är ju helt klart en lägenhet jag ska hålla koll på :D
Nästa visning är på torsdag.

Läste även ut Harry Potter i går. En väldigt bra och lättläst bok må jag säga (vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att de första två böckerna är mest inriktad till barn) Måste iväg till biblioteket snart och låna den andra.

Förresten så har äckelpäckel-lägenheten fått ett bud på 205!!! WHYYY!!! Vart är världen på väg!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0