Pinsamt!

Okej, jag har läst alla böcker. Tycker dom är bra.
Första filmen var också rätt bra, men självklart inte alls lika bra som boken och jag störde mig en hel del på skådespelarna. Speciellt Kirsten som spelade över hela tiden.
Nu har de släppt sneak-peaks i USA och jag tycker nästan att det är lite pinsamt hur hajpade de blivit. För SÅÅÅÅ bra är de inte. Dessutom tycker jag att de överdramatiserar det hela och gör det ännu mer sötsliskigt amerikanskt än vad det behöver vara... Men, det är klart att jag gärna vill se filmen, måste ju jämföra med boken.

Men jag tror att man kan likna de hela med ett gulligt pojkband (ex. Jonas Brothers, Johan Palm) Ni vet de som som sjunger sådär, men som ser söta ut och gör lättsmälta, trallvänliga låtar. De har lite samma målgrupp. För det är bara så att man skriker inte när en kille på 17 år drar av sig tröjan, om man inte är i lägre tonåren och är av det kvinnliga könet. Precis som pojkbands lyssnarna.

That's my theory at least...


De har tydligen tagit sneak-peaksen från YouTube :P
Däremot hittade jag denna:




Sjukt ful, men skådespelarinsatserna är typ det samma som i orginalen filmen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0