Rensning på hög nivå

Gud vad mycket skit man samlar på sig!
Igår fortsatte städningen. Jag rensade ut en massa papper som jag också sparar på av någon anledning. Har även rensat ut 3 par skor, en massa kläder och sjukt mycket böcker. Dessutom är jag ganska långt ifrån klar. Men det är jättekul :D Känns som att man får en slags nystart. Ut med det gamla och slitna! Hittade grejer jag trodde jag slängt för länge sen. En fejkmärkeströja tex, som jag köpte i Shanghai 2005... WHY? Ful var den dessutom, och för liten.
Julia dök även upp en snabbis med lite Oreos och Mjölk :) Thank u! Hon behövde lite stöd i beslutsångesten.
Hoppas att du känner dig lite bättre nu och att det är lättare att bestämma sig :) Och för att citera Kajsa "Listen To Your HEART!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0