Söndagen

Igår så vaknade jag av att mamma kröp upp i min säng och skulle mysa lite.
Hon ville passa på nu innan jag flyttar hemifrån. Dessutom var hon lite halvbakis och trött eftersom hon och pappa hade varit på 50 års fest. Och eftersom pappa är så himla morgonpigg iallafall, så låg han och petade på mamma tills hon fick nog och gick ned till mig för att få sova lite ifred.

Dagen spenderade jag med att börja rensa ur mitt rum. Tyckte det är lika bra att börja nu så att jag vet vad jag ska ha med mig till lägenheten och så. Av någon anledning har jag sparat på mig väldigt mycket veckotidningar. Jag hittade tex Veckorevyns julnummer från 2006 längst nere i högen. Sen innan jag slänger allting måste läs tidningen först utifall det finns någonting däri jag vill ha kvar och måste klippa ut och spara. Väldigt dumt eftersom det tog hela dagen att sitta och läsa tidningar.

På kvällen åkte jag iväg till Julia en sväng mest för att lämna tillbaka en tröja och en film, men jag blev kvar där eftersom min jävla mensvärk aldrig ville sluta. Jag kom dit vi halv 8 och lade mig på Julias säng och rörde mig inte därifrån förrän det var dags att åka hem kl 10.
Julia var inte heller särskilt sympatisk eftersom när jag hade mina värsta attacker låg hon bara och petade på mig och skrattade. Sen lekte hon schaman och började rassla med sina armband och leka att hon kunde hela mig med sina händer... YTTERST irriterande! Om jag hade kunnat röra mig hade jag strypt henne! Men eftersom hon bjöd på tårta och chips så lät jag henne hållas. Såg dessutom lite grann av John Tucker Must Die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0