TRÅÅÅKIGT!

Har snott denna lista ifrån Kajsa...
Det var ioförsig ett tag sen hon gjorde den, men WTF...Here We Go!



ALLMÄNT...
Namn: Jenny
Piercingar: Nope, endast 6 i öronen
Tatueringar: Nej, inte än
Längd: 164 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Naturligt mörkblond/ljusbrun/råttfärgad , men färgat blont just nu. Ska nog bli mörk igen till hösten
Är du kär i någon: Nej, aldrig varit kär...tyvärr...
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAAAA!!! För fan!
Tänker du på självmord: Inte den senaste iaf... ;P Nej, faktiskt aldrig gjort det
Tycker andra att du är attraktiv: Nja, någon kanske men de flesta tycker nog att jag antingen är konstigt eller lite skrämmande
Vilket shampoo använder du: Just nu ett silvershampoo från Toni&Guy
Vilken parfym använder du: Escada Ocean Lounge
Vad är du rädd för: Rusningstrafik gör mig nervös, och stora folkmassor :S
Gillar du att tvätta: Ja, faktiskt
Gillar du Berg-och-Dalbana: ABSOLUT!

SENASTE...
Film du hyrde: Det var länge sedan jag hyrde än film, men senaste filmen jag laddade ned var Boondock Saints. En av mina favoriter
Film du köpte: Det var väldigt länge sen, men jag tror det var Lock, Stock and Two Smoking Barrels :D En annan av mina favoriter
Låten du lyssnade på: Day&Nite - Kid Cudi
Låten du hade på hjärnan: I Know U Want Me - Pitbull
Låten du laddade ner: I Do You Like a Truck - Geo Da Silva. Ganska dålig låt, men den ger Ios-minnen.
Personen du ringde: Julia
TV program du tittade på: Slummrade till framför Hedebyborna iförrgår... Inget fan precis
Personen du tänkte på: Helene som flyttade igår :'(


FAVORIT...

Mat: Hmm.. Svårt att säga. Tycker mycket är gott. Men just nu är jag väldigt sugen på sushi
Låt: Har tyvärr för många. Men just nu är det Day&Nite med Kid Cudi
Sak att göra: Sova, det är verkligen grovt underskattat :)
Sport: Hockey är kul att kolla på, men annars ingen
Dryck: På morgonen: Kaffe
På kvällen: Te
På utekvällen: Röd vin
Som vanlig törstsläckare: Vatten, Spirte eller Cola (Verkligen jättekonstigt att jag får gula tänder...)
Kläder: Skjortor, gärna lite större. Eller klänningar :)
Film: RocknRolla eller vad som helst med Guy Ritchie
Bil: Vill inte ha någon bil än. Men älskar våran lilla SLK


ANTAL...

Gånger du varit kär: 0
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dej: Nja, det tvivlar jag på. Kanske gjort någon ledsen någon gång.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon enstaka gång kanske
Ärr du har på kroppen: Ett stort på magen efter blindtarmsoperationen, sedan lite små ärr efter diverse klantigheter. Ett på höger handled där min kanin bet mig... Sen mest en massa jag klöst upp själv

SENASTE...
Bok du läste: Jane Eyre av Charlotte Bronte
Personen du fick mail av: Per Lund (Webmastern för Saferoad)
Personen du fick brev av: Mest räkningar och fakturor
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  I Fredags på Saffran när vi firade mammas födelsedag :)


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Jobbat
Var det kul: Nja, lite stressad
Hur tidigt stiger du upp: Vid 6
Gillar du att slåss: När jag var liten var jag en smula våldsbenägen och var i slagsmål nästan jämt. Men nu har jag lugnat ned mig. Så svaret på frågan blir nej
Vad ska du göra ikväll: Läsa Harry Potter

Är du seriös: Det beror på situationen
Vad är du allergisk mot: Nickel och lätt överkänsligt mot ägg, fast det äter jag ändå ;P
Var har du ont: Har träningsvärk i axlarna, överarmarna, ryggen och låren efter drakrodden. Sen har jag också ett skräpsår på låret efter en liten olycka i lördags på klätterställningen. Har även ett antal skavsår på fötterna.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Kanske, det var ett tag sedan jag provade
Favorit serie: House och Lie To Me. Gillar sura, bittra, cyniska och smarta personer. Påminner om mig själv... hehehe ;P


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Ehh....Båda
Gillar du ketchup: Jorå, på varmkorv och spaghetti
Är du glad nu: Generellt ja, men jag är mest trött och utråkad.
Var du glad igår: Ja, var i ett allmänt nöjt tillstånd
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt som går att dansa till. Så länge det är ett bra beat
Stockholm är: Fin stad som jag lätt går vilse i. Pratar roligt där gör de också
Göteborg är: Också en fin stad men jag kommer inte riktigt ihåg hur det var där
Kan du sjunga: Hjälpligt, men tvivlar på att det blir någon karriär ;)
Mer värt än guld: Vänskap, familj och kärlek (ostigt?) och möjligtvis diamanter(?)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Alla jag inte redan varit till. Men Australien lockar mycket och även England eftersom jag aldrig varit till London. Sen vill jag definitivt till Japan, Hong Kong och Grekland igen :D
Ska bli skoj: Att flytta hemifrån
Ska inte bli skoj: Att det kommer bli så dyrt
Sparar till: En ögonoperation
Väntar på: Att livet ska börja
Pålägg som gäller: Ost och skinka, det gamla vanliga
Dagens dryck: KAFFE!! Har sovit dåligt inatt igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0