Ännu en dag med Julia

Igår var jag upp en snabbis till Farmen med Julia för att titta på kattungarna.
Sjukt söta, men lilla Alien såg inte frisk ut stackarn :'( Ögonen var alldeles igensvällda och han kunde förmodligen inte se någonting. Tyckte så synd om honom för han var ju ändå så himla söt.
Sen blev jag än en gång kallad Prinsessan Madeleine av Julias farfar. Jag trodde så klart att Julia berättat för honom att jag blev kallad det förra veckan, men det visste han inte om. Utan han hade tydligen tyckt det länge :) Fick glass däruppe innan vi drog vidare ned till stan för att Julia skulle in på Martins och fixa kläder till sin mamma och jag skulle köpa en kalender. Köpte även den andra Harry Potter boken också som jag började läsa igår.

Jag hade självklart Mercan till stan eftersom det var den ända bilen som var hemma. När vi sedan ska gå till bilen är det en bil som parkerat väldigt nära Julias sida och Julia är inte sen att högljutt kommentera detta. Det var bara det att i den bilen satt de två killar. Med nervevade rutor och spanade in vår bil... De hade alltså hört varenda ord av Julias; "Men va fan?! Varför har dom parkerat sådär nära? Är dom dum eller?!"
Mycket roligt ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0