Drinking Thé and Watching Glee

Hello!
Jag är sjuk...igen.
Den här gången har jag dragit på mig en trevlig förkylning. Jag kom ju på den underbara idén igår att jag skulle gå hem ifrån jobbet istället för att ta bussen. Eftersom jag har gått upp ganska mycket i vikt på sista tiden. Till och med min pappa kallade mig tjockis på jobbet igår. Dock hörde den fackansvarige det och sa att man inte får kalla sina anställda det :) Det hela var ganska roligt.
I alla fall så var min mössa inte riktigt tät så det blåste rakt in i mina öron större delen av den en och en halv timmen det tog att gå hem. Detta resulterade i en ganska snorig Jenny idag. Så nu sitter jag här och dricker lite grönt thé och kollar på Glee. Sjukt rolig serie om sjungande och dansande nördar (du skulle nog inte tycka om den Julia). En musikalserie alltså.


Kommentarer
Postat av: Helene

Håller med! Skitbra serie :D

2009-12-15 @ 17:09:23
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ärligt talat så hörde inte jag vad du sa ;P hahah

2009-12-21 @ 13:54:14
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0