Hope U Like It!

Idag var det egentligen planerat att jag skulle äta middag med Julia, hennes mamma och hennes mammas vänner men självklart förstörde min mage de planerna.

När jag får ont i magen blir jag totalt hjälplös. Det enda som hjälper är ifall jag lägger mig ned raklång någonstans, vilket har gjorts på diverse konstiga ställen pga min jävla mage.
Bla i ett parkeringshus i göteborg, på en toalett på Mittnytt och även på Vemdalsparkeringen bakom en bil...Man vänjer sig med de konstiga blickarna efter ett tag.

Så för att roa mig lite har jag suttit och lekt med Julias blogg lite grann (Har inte pratat någonting med henne om designen så hon kanske hatar den... vad vet jag:/), Vi får helt enkelt hoppas att hon gillar den annars får jag väl bara ändra den:D



Kommentarer
Postat av: Julia

Jenny....JAG ÄLSKAR DEN OCH DIG!!!!! Love It!!!

2009-02-14 @ 01:14:57
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Sandra. Eskilstunabon

hon kommer älska den . Bloggen skriker julia :)

2009-02-15 @ 19:34:25
Postat av: Je

Thank u, thank u:D

2009-02-15 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0