NBV?!

Jag fick förra veckan ett brev som fortfarande förbryllar mig en smula.
Det var ifrån någonting som hette NBV. Jag trodde det var reklam eller liknande men jag öppnade kuvertet iallafall.

Där står det: Till deltagare i studiecirkel hos NBV MittSverige, Nykterhetsrörelsens Bildningsverksamhet.
Tack för ditt engagemang hos studieförbundet NBV under 2008 osv.


Jag höll på att dö av skratt. Jag har ingen aning om vad det här kom i från eller varför jag fått det. Jag har inte varit med i någon studiecirkel eller engagerat mig i någon nykterhetsrörelse.
Vad jag vet åtminstonde...haha, ja vem vet, man kanske gjort nått på fyllan man inte kom ihåg ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0