Power Rangers

Igår slösade jag bort nästan fyra timmar av mitt liv med att titta på Turbo A Power Rangers Movie och Mighty Morphin Power Rangers The Movie.
Julia hade sett en av dem på Canal + och garvat ihjäl sig, så jag tänkte väll få mig ett gott skratt och laddade hem den. Då lyckades jag få den andra på köpet.
De var bland det töntigaste filmerna jag någonsin sett!
Jag skrattade endast över klichéerna, de otroligt dåliga skådespelarna, de ännu sämre specialeffekterna och världelösa replikerna.
Power Rangers Power Up! Tänk er det tillsammans med 6 stycken i tighta trikåer i glada färger med machande hjälmar som hoppar omkring och viftar med armarna och stannar då och då för de obligatoriska poserna.
Jag dog lite grann inombords...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0