RocknRolla

Såg precis RocknRolla, en film av Guy Ritchie, min favoritregissör
(Han och Quentin Tarantino förstås).
Sjukt bra film. Precis min smak, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att det är en Guy Ritchie film.
Han har även gjort mästerverken och två utav mina favoritfilmer Lock, Stock and Two Smoking Barrels och Snatch.

Alla följer samma genre. Brittiska svarta actionkomedier som utspelar sig i Londons underground.
Det är synd att han mest är känd som Madonnas ex, istället för vilken fantastiskt bra regissör han faktiskt är.



Kan rekommenderas!... beroende på vad man gillar. Du ska nog inte se den Julia ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ne det tor inte jag heller:P

2009-02-05 @ 15:23:19
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0