Sundsvall Dance Event

Igår var det utgångsdags igen och målet för kvällen var Sundsvall Dance Event på Oscar.
Där var det 20, men Julia hade fixat med vakten:D Hehehe.. bra med kontakter
Först var det förfest hos Herr Nordlund med en massa trevliga människor innan vi drog vidare. Fick skjuts till stan av snälla Emelie som var nykter.

Mötte upp Matilda, tog stämpel på Oscar och drog vidare till Svensson. Där tappade jag bort min väska, klantig som jag är!!
Hade tydligen glömt den på toaletten för det var någon som lämnat in den i baren som tur var.
Sedan var vi på väg till Oscar igen. Gick förbi hela den långa kön. Det kändes bra:D
Dansade, tog Tequila och dansade lite till.

Helt okej var det tills vi skulle därifrån och alla i jack-kön blev som djur. Alla skulle först. Förstår inte att vissa vuxna människor inte kan beté sig! Man blev praktiskt taget krossad eftersom alla tryckte på. Jag blev inputtad i minst 8 pers, en tjej svimmade och Julia blev slagen i magen av någon jävla idiot till kille!
Vissa är verkligen totalt störda i huvudet och borde verkligen inte konsumera alkohol.
På vägen ut fick vi en varsin Burn energidryck av någon anledning. Men jag bara tackade och tog emot. Gratis är ju gott^_^


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Alltså det måste varit sjuuukt i jack-kön. Tänkte på det när vi drog vid halv 2, 2 för då var det också skitjobbigt... tänk hur ni måste haft det :S

2009-02-02 @ 07:45:01
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Sanne

Haha! Ja, eller hur? :) Undrar hur det ser ut inuti.. ^^

Ha det bra /S

2009-02-03 @ 17:41:03
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0