Teckenspråk

Jajamen, ikväll bär det av. Ska börja en kurs i teckenspråk på Medborgarskolan.
Brosans tjej Lela, hade gått det kursen och visade mig lite hur man gjorde och jag blev sjukt sugen på att testa. Tror det skulle passa mig rätt bra eftersom jag viftar väldigt mycket med händerna när jag pratar iallafall.
Så Jag tänkte det mest som en kul grej och anmälde mig.
Jag börjar kl 6 ikväll och det komiska är att Julia börjar också kl 6 fast jag anmälde mig före jul och julia anmälde sig för någon vecka sen. Fast vi ska inte gå samma kurs. Hon ska läsa Grekiska inför sommaren då vi ska spendera två veckor ibland de vackra medelhavsöarna :)


Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0