Den ultimata chocken!



TO ME!


Idag vaknade jag först av att mor och far ringde ifrån Thailand och grattade mig. De frågade ifall jag hade fått några grattis sms än .
Jag förklarade att klockan var 6 på morgonen och ingen utav mina kompisar vaknar före 10.
10 minuter senare hör jag hur trappen knarrar. Jag hinner som tur var inte bli rädd innan min nyvakna hjärna hinner räkna ut vad som händer. In kommer mina kära vänner sjungande och glada med en tårta...(De hade lånat nyckeln av min granne)
Jag tänker bara att det här inte är sant och gömmer mig under täcket. Jag hade verkligen inte räknat med det här. Det hade tvingat sig själva att kliva upp så tidigt. Emelie som klivit upp kl 3 och Helene som inte ens gått och lagt sig förrän kl 2 (fast hon får skylla sig själv;D).
De är väl bara för söta ^_^

Fina presenter fick jag också.
En försenad julklapp av Helene: Citrus body butter som luktade ljuvligt. Sen också en lakritstvål formad som en lite djävul för "really dirty people". Jag låtsades att jag inte förstod vad hon menade.
Sedan sist men inte minst... Pam pam pam pam pam paaaaaaam! BH-inlägg!
Thank u! Det behöver jag verkligen eftersom mina naturliga knappt existerar:P

Sedan åt vi tårta till frukost. Helene var mest angelägen att få sig en bit och det såg nästan ut som att hon skulle bita av Kajsa handen när hon närmade sig biten av tårtan med kiwi på.
Hahaha! vilken underbar morgon. JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA! (Än så länge i allafall. Det beror på vad ni hittar på för bus imorgon...)

Sen kommer Julia till mig ikväll också för att snylta lite Ben & Jerry's... säger hon iallafall....who knows...



Kommentarer
Postat av: Julia

Ja visst är vi söta :D

2009-01-16 @ 11:35:47
URL: http://fjiniiis.blogg.se/
Postat av: Emelie

de va lätt värt att kliva upp den tiden ;)

2009-01-17 @ 17:41:30
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0