En vanlig onsdag

Idag har varit ganska mycket som vilken annan dag som helst. Onormalt normal helt enkelt.
Annat en det börjar jag bli rädd att jag ska bli sjuk.
Många på jobbet är småbarnsföräldrar och på fikat igår lyckades jag sätta mig mitt i mellan det två med barn som varit magsjuka. Inte bra.
Sen är det ett antal som är förskylda, så idag började jag känna mig lite hängig, trött, började frysa något så fruktansvärt och kände av halsen.
Jag HOPPAS verkligen att jag inte blir sjuk nu.

Annars idag var jag och handlade och skulle köpa frukt. Väl där gick jag förbi jordgubbarna och bara man gick i närheten av dem doftade det verkligen sommar. Så där som bara underbart solmogna, saftiga jordgubbar kan göra.
Jag blev ju så illa tvungen att köpa dem. Och jag vet att jag inte ska göra det eftersom de är importerade ifrån Egypten och det bidrar till den globala uppvärmingen osv. Men jag tyckte faktiskt att jag förkänade lite sommarkänsla i dennat trista och grå tillvaro.
Och en sådan lite kick i vardagen för ynka 25 kr tyckte jag var som taget:D


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag lovar att du gör dig själv sjuk genom att oroa dig över att du kaaanske kommer bli sjuk :P Sluta med det Jenny!

2009-01-28 @ 22:53:25
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0