Lördag

Idag blev jag väckt av min kära mor och far. De har nu lämnat Filippinerna och är nu i Bangkok.
De satt just då på ett Café mitt emot deras hotell och skulle äta en sen lunch. De skulle bara stanna i Bangkok en dag innan de skulle dra iväg till Kambodja... Jag är INTE ALLS avundsjuk...

Igår var iallafall jag och Julia och såg Australia. En väldigt lång men generellt ganska bra film. En smula spretig bara. Men det blev ju förlåtet ganska snabbt eftersom världshistoriens snyggaste man spelade huvudrollen... Hugh Jackman!
Jag sa att jag inte ville ha strippor på min 20 års dag, men ifall mina kära vänner skulle få tag i honom lovar jag att jag inte kommer ha någonting emot det;D


Ja, just ja... Snart fyller jag 20... Snart har jag levt i 2 decennium. I'm old as shit! Jag vet inte ifall jag längtar eller inte. Det är bara 5 dagar kvar...
Okej, jag kommer in på nya krogar (ex. Oscar) och jag får gå på Systemet men ändå.... Jag känner åldersnojan komma krypande iallfall. Sen är jag förstås nervös över vad mina kompisar planerar för mig..:S
Jag får försöka förhöra dem ikväll när de kommer hit på vår spontana filmkväll... Helene, Emelie och Julia. Lilla Kajsa ( alla har blogg..hihi )kunde inte eftersom hon skulle ut och göra stan ;)
Shit! jag måste städa och handla innan de kommer... mycket att göra. Huset ser ut som ett bombnedslag:/

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0