Nervös!

Jag blir bara mer och mer nervös för vad mina vänner tänker utsätta mig för.
Nu inte bara på Fredag, men också på Torsdag då jag egentligen fyller år...*yiikes*
Nä, vet ni vad!? jag tycker vi ställer in skiten! eller vad säger ni? jag kan vara 19 ett år till.
Det gör inte så mycket...hehe..eh..
Ja ja, jag antar att det är bara att bita ihop och ta det. Jag får ju iallafall chans att ge igen ifall det skulle vara elakt:D

Julia tvingade iallafall med mig ut på stan idag för att hon tyckte att jag behöver en ny klänning till på Fredag.
Hon bestämmde allt. Vart vi skulle gå, vad jag skulle prova och vad jag skulle ha. Men betala fick jag göra själv. Det var omtänksamt av henne iallafall:P
Det blev till sist en svart paljettklänning ifrån Åhléns.



Jag prövade en röd också men Julia tyckte jag såg för julig ut i den så det blev en svart istället.

Kommentarer
Postat av: Helene

Den var jättefin! Kommer passa dig perfekt kan jag se även fast jag inte sett den på dig (det är för att jag är synsk som jag vet det) och svart är ju verkligen ett jenny-val! :-D

2009-01-13 @ 01:43:29
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

thank u:D synsk... okej skeptiskt Då kan du kanske se ifall vi kommer in på Hyper Island eller inte? Japp, svart funkar alltid ^-^

2009-01-13 @ 14:13:12
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0