Konstig läsk

Blev bjuden på middag hos Julia idag (igen). Riktigt hälsokost vilket jag verkligen behöver nu.
Är på god väg till fotbolls formen om ni förstår vad jag menar. Sväller för varje dag.

Vi åkte till city gross för att köpa glasnudlar och hittade några läskburkar lite undangömda för sig själva i ett hörn.
Jag blev självklart nyfiken och tyckte vi skulle köpa och pröva de där konstiga läsksmakerna. Jag lyckades övertala Julia att köpa Coca Cola Cherry och så köpte jag själv White Rock Cream Soda och White Rock Root Beer.
Man visste redan från början att de skulle smaka konstigt, men jag var inte beredd på så konstigt!
Det var näst intill odrickbart!

Coca Cola Cherryn hällde Julia ut redan när vi kom ut i bilen. Hon sa att den smakade som Dr Pepper men eftersom jag aldrig druckit det kunde jag inte avgöra själv.
Cream Sodan smakade lite grädde, men mest socker och den hade en väldigt konstig eftersmak.
Root Beer smakade nästan som Jenka tuggummit man åt när man var liten. Fast konstigare.



Inget att rekommendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0