Gatufesten

Tjo! Har haft fullt upp så jag har inte orkat skriva.
I helgen var det iallafall Sundsvalls Gatufest. Själv känner jag att det hela är lite överskattat. Dyrt är det, sällan några artister man verkligen vill se och det är konstanta köer överallt.
Jag var där en snabbis i onsdags när vi hade After Work på O'learys då det var gratis. Och som vanligt kan man knappt ta sig fram för att det är så himla mycket folk. Har lite fobi för stora folkmassor ;P Sen bar det även iväg dit i Fredags då jag var ganska rejält rund under fötterna redan på förfesten i haga någonstans. Märkte tex inte att jag råkade knocka en kille med toalettdörren! PINSAMT! Då såg vi Backyard Babies och Moneybrother och de var iallafall bra:) Men på lördagen såg jag inte ett band. Jag hörde Ledin untanför området och jag hörde hammerfall från Daltons tältet. That's it.
Lördagen var nog minsann köernas dag. Efter att ha gått ned från förfesten hos Lillpatrik stod jag först i kö till en bajjamajja untanför området, sedan i kö för att ta ut pengar, sedan i kö för att köpa biljett till Helene, sedan i kö för att komma in, sedan i kö till toan igen, sist i kö för att ta sig in i tälten. KÖÖÖÖÖJÄVLAR!!! Kallt som fan var det också, så jag, Kajsa och Helene gjorde en mucket pinsam grej. Vi gick in på BK(!!!!) för att värma oss lite, och det blev även en liten dans. Efter det drog vi ned för att kolla på när de andra åkte radiobilarna (Själv gör jag nog inte om det igen efter förra året! Här är svaret). Julia och Bea hade även träffat en trevlig göteborgare som vi snackade lite med innan vi drog hem.

Ioförsig så tror jag att gatufesten är var man gör den till dock är det svårt att försöka hålla god min när man fryser så man hackar tänder ;)

Fredagens Bilder:


Lördagens Bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0