Now We're Back!!

Juls and Jens are back from Greece!!
Sitter just nu på Arlanda och är lite bittra. Vi ville verligen inte hem. Blev verkligen helt jävla kär i Grekland och ska definitivt tillbaka dit! Vi for först till Santorini sen vidare med båt till Ios vilket verkligen blev VÅR ö:D Sen drog vi vidare till Paros men gillade det inte så vi drog tillbaka till Ios dagen efter. Träffade sjuuukt många roliga människor från HELA världen och det har hänt så mycket roliga grejer :D Julia är dock sjuk och jag börjar känna mig lite små krasslig jag också.
Tåget från sthlm åker inte förrän halv 1 så det blir mycket tid att slå ihjäl här. Fast jag tror inte att jag kommer ha allt för svårt att ta mig en liten tupplur eftersom jag har hamnat i en rejäl paltkoma efter jättekebaben på Alfredos. Uppdaterar mer ingående om allt som hänt med bilder och så, när vi kommer hem.

Ps. Vill också förbereda alla på att vi inte är särskilt solbrända eftersom vi festade mer än vad vi hängde på stranden. Vaknade så sent varje dag :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som ni haft det toppen!:D Saknar er super mycket!

2009-07-22 @ 17:52:23
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi saknar dig också! :D

2009-07-23 @ 13:11:35
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0