Bara en tidsfråga...

Var det bara jag som faktiskt tänkte att det bara var en tidsfråga innan han dog?
Jag är faktiskt förvånad att han klarade av att hålla sig vid liv så pass länge, med alla fel det var på honom. Jag menar fanns det någon sjukdom han inte hade?
I 99% av alla bloggar jag läs idag står det om honom och hur han dog och hur mycket han kommer bli saknad. I det stora hela var han ju inte direkt "levande" med sitt sönderopererade ansikte, sina sjukdomar och det faktum att han nästan aldrig gick ut utanför sin dörr längre. Och vad jag vet har han ändå inte gjort någonting nytt på väldigt länge. Hans storhetstid var ju under 80 talet och det är klart att han är ju en legend. Men erkänn att han till stor del levde på gamla meriter. Men det är klart det fanns ju bara en Michael Jackson och alla hade väll någon slags relation till honom. Vare sig man älskade eller hatade honom.
Jag är trots det inte förvånad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0