Fortfarande Bitter

Jag fortfarande ganska irriterad på mig själv för att jag lyckades pajja bloggen.
Jag hade ioförsig tänk att göra om den men aldrig hunnit, så nu kanske jag kan finna lite tid till att snygga upp den lite.

Idag ska jag iallafall på Beas student. Det ska bli riktigt kul! Tänk vad stor hon har blivit som redan tar studenten... Tiden går fort. Det får mig och tänka på min egen student och personligen tycker jag att alltihop är väldigt överskattat. Kan ju vara min bittra, cyniska sida som pratar, men min student var inte direkt så underbart fantastisk jag hade förväntat mig.

Kallt var det, höll nästan på att regna. Tidigt skulla man kliva upp. Skulle klä ut mig till pirat, men misslyckades och blev emo istället... Dansen på Guldtrofén gick skitbra och vi kom ju två så det var kul, men jag hade fortfarande ont i huvudet och var skittrött. Åkte hem, försökte sova. Var på ganska dåligt humör. Klädde på mig igen åkte tillbaka till skolan. Lovade mig själv att inte bli så full på flaket så att jag drack ingenting ur min egen champagneflaska, men drack ur alla andras så full lyckades jag bli iallafall så den biten var ju sjukt kul. Kom hem till mottagningen hemma. Försökte "spela" nykter utan någon större framgång... Hann bli bakis innan vi skulle ut på studentfesten. Gick på studentfesten iallafall men mådde ganska dåligt.  Nyktrade till lagom till när alla andra vart full. Intressant dag men ganska överskattad... enligt mig själv. :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg =)

kolla gärna på min!

2009-06-12 @ 12:48:55
URL: http://mmlovisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Omg snacka om att vi hade olik studentdag jenny!

Jag hade ingen förvänting och tyckte allt vara skulle bli skit så när dagen väl kom så BLEV JAG HELT ÖVERVÄLDIGAD!!!! :D Den största dagen i mitt liv! Den var så sjuk!



..... öh.... ja... ville bara tala om det.... he he! Ha det så kul i kväll förresten!! :D

2009-06-12 @ 22:40:30
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-12 @ 23:51:57
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååh ja vill osso :/

2009-06-13 @ 12:46:27
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha! Ja, jag skulle aldrig haft några förväntningar överhuvudtaget. Det brukar jag ju inte heller ha just för att jag inte ska bli besviken... men inte den här gången dock...:P Bra att någon hade en bra studentdag iallafall. JAg var mest glad att allt var över^_^Ja, tack så mycket matilda, det ska jag ha :)

2009-06-14 @ 13:50:28
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0