Midsommarafton

Här har vi uppdateringen över midsommar.
Sjuk som jag var (är) var jag ju nykter samt chafför men jag hade roligt ändå. Det var faktiskt rätt skönt att vara nykter. Jag slapp bli i tvingad äckliga okryddade snapsar, sjuka suparlekar och slapp bli illamående och göra bort mig. Plus att jag fick se när alla andra gjorde bort sig. Dock blev jag ju den alla klängde på men det var ändå värt det.
Vi var som sagt i Bredsand hos Pontus med diverse människor och firade midsommar. Jag tror jag kan summera kvällen rätt bra med endast några få ord. Grillning, supning, kubb, böghög, allmänt djupa fyllediskussioner runt elden, rabarberpajsbaknings-tävling, suparlekar, hemgång rätt tidigt, stannade på vägen för diverse aktiviteter som ex vomering och att dansa i strålkastarljuset från bilen, samt vara midsommarsnälla och skjutsa främmande fulla människor ned på krogen.
Jävligt skön midsommar ändå med tanke på att jag hade tänkt vara hemma i min ensamhet och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0