This Weekend

I torsdags hade vi en trevlig Mimer-reiunion. Det var Jag, Kajsa, Julia, Matilda, Karin och Alex som även tog med sig lilla Olivia. Senare dök även Ylva upp. Det var jättekul att sitta och prata om alla nostalgiska minnen man har och om vad alla haft för sig sen dess. Mycket trevlig initiativ Karin och Matilda! :D

Sen på fredagen drog ag iväg till Hälsingland, närmare bestämt Järvsö. Har även blivit halt på vänster foten (har fått någon inflammation i främre trampdynan) så jag kunde ju inte hjälpa till med allt för mycket inför förberedelserna inför mormors 80 års fest som vi skulle ha på Lördagen. Men men det gick ändå. På lördagen sammlades alla mormor och morfars barn, barnbarn(alla utom Erik) och barnbarnsbarn för att fira Mormor. Då fick jag även träffa mina kusiners bäbisar Eddie och Harry. Eddie är snart en månad så han sov mest, medan Harry, som är 4 månader, var kvällens centrum (om man bortser ifrån mormor). Blev helt kär i honom. Jag tror nästan han botat min barnfobi, den lilla sötnosen.


Harry och Jag ^_^

Det var nu 15 dagar sen Julia uppdaterade sin blogg. Alla andra har uppdaterat, men inte hon.... DJUPT besviken...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj jenny, ja trodde nästan din barnfobi var obotlig:)

2009-06-07 @ 21:01:05
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jadu, då var vi två;P

2009-06-07 @ 22:03:45
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0