Tillfrisknandet

Hellu, jag är nu i ett slags övergångsläge. Jag mår inte bra, men inte heller dåligt.
Igår var det midsommarafton och när jag vaknade på morgonen var jag helt död. Jag var helt snurrig, hade skit ont i halsen och munnen var så torr att tungan hade klistrats fast i gommen. Mådde piss vill säga.
Dagen innan hade jag varit på Birsta City med Helene och Julia och ändå mått ganska bra så varför denna förvandling till det sämre?? Julia ringde mig runt 12 snåret och fick ta del av min underbara whiskeybas. Vi kom fram till att det kanske inte var en sån bra ide att jag följde med till Bredsand och firade midsommar iallafall... Så resten av dagen spenderande jag framför tvn. Såg en mycket intressant dokumentär om Big Foot. Men när kl började närma sig 5 mådde jag mycket bättre och kände att jag kan ju fan inte sitta ensam hemma på midsommarafton. Så jag hoppade in i duschen, klädde på mig, sminkade mig och åkte til Julia. Blev alltså nykter chafför igår. Samma som förra året. Men det var inte mig emot.
Trevlig kväll var det iallafall och jag kommer uppdatera mer med detaljer och bilder senare. Nu ligger jag i min säng och har lite ont i nacken (måste ha legat konstigt med huvudet inatt) och ska titta på lite Stolthet och fördom och dricka en blåbär och banan smoothie som jag just gjorde på vår nyinvigda mixer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0