Bloggtorka

Jag har absolut ingenting att skriva om. Just nu är min vardag lika intressant som att se färg torka...
Så jag tänkte berätta om vad jag SKA göra istället för vad jag gjort.
Ikväll ska jag städa mitt rum (mycket roligt...) sedan ska jag bara slappa. Imorgon blir det först yoga kl 10 med mamma och sedan heldag med tjejerna för att sedan avsluta dagen med hockey (Timrå VS. HV71) och möjligtvis Melodifestivalen.
Sedan på Söndag är jag öppen för förslag, så länge de inkluderar en lååååååång sovmorgon. Sedan på måndagkväll drar jag ned till Stockholm på kurs i EPI Server CMS 5. Det kommer bli FANTASTISKT intressant...



P.S Kom på att musarm faktiskt innebär att jag har en inflammation i ryggen. Och det är inte särskilt bekvämt, så just nu tycker jag synd om mig själv.... som vanligt ;)

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0