Helgen

Igår var jag hemma och myste när mina vänner var och gjorde stan och jag ångrar faktiskt inte alls det beslutet.
Jag var trött, sliten, har just nu VÄRLDENS sämsta hy (Den påminner om månens yta ungefär) och jag bara kände att jag verkligen inte hade lust att gå ut.
Så det hela resulterade i en lugn hemmakväll med far och mor. Vi åt oxfilé med rostade rotsaker och bagarns berömda baconsås. Till efterätt gjorde jag en fantasiskt god chokladkolapaj. Sen satt vi och titta på Melodifestivalen och Legally Blonde.
Somna runt halv 12 och vaknade kl 8 för att idag spendera dagen med att gå ut och gå, följa vasaloppet (måttligt upphetsade) och för att sedan bänka mig framför History Channel och titta på historien om Hannibal och de Puniska krigen. Vilket faktiskt var mycket intressant. Hannibal var väldigt smart.


Chokladkolapajen

Allt som allt en lugnt och skön helg

Kommentarer
Postat av: skentrevlig

näst intill omöjligt att försöka hålla sig ifrån sötsaker när man ser såhär mumsiga bilder ju :P

2009-03-02 @ 17:55:24
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Helene

Jenny! Uppdatera nuuu.



Btw, du har inte funderat på att söka till Beckmans också?

2009-03-03 @ 18:19:58
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0