TRÖTT

Idag är jag helt slut.
Även fast jag sovit bra under nättarna i Stockholm tar det på krafterna att försöka pula (gillar det ordet^_^) in så mycket kunskap som möjligt under två dagar.
Dagen började med att jag försov mig såklart (vad annars?). Kom en halv timme sent till jobbet. Sen glömde jag lunchen imorse så jag fick åka hem och äta. Efter jag ätit skulle jag även värma lite överblivet kaffe, sen frukosten, i mikron och råkade hälla fil i det i stället för mjölk (blandar fortfarande ihop förpackningarna). Lyckades rädda lite men det smakade ganska konstigt. Vet inte ifall min lilla hjärna klarar av teckenspråkslektionen ikväll. Har inte övat någonting sen förra veckan...


This Is Me...

Såg föresten Gran Torino på tåget hem. Se den inte! Värdelös film! Han som spelar den lille kines/thai/vietnamesen var skitdålig. Länge sedan jag såg en sådan värdelös skådespelare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah det ser ju ut som dig med :P ahhaha

2009-03-19 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0