Våfflor och galaxhjältar

Igår var det våffeldagen och det firade jag och min lille far med att äta våfflor.
Men inte vanliga våfflor med grädde och sylt, utan lite mer matiga våfflor. Nämligen med räkor, creme fraiche, hackad rödlök och lite dill. Väldigt gott. Avslutade också måltiden med en halv våffla med vanlijglass och chokladsås på, som en liten efterrätt :D
Efter det hann jag med att träna lite, men jag glömde bort tiden så jag fick kasta mig i duschen och såg ut som ett skatbo i håret när jag stressade iväg för att hämta Julia.
Vi skulle nämligen gå på premiären av Kenny Begins tillsammans med Helene. Emelie var också där, men hon var inte där med oss, utan hade ersatt oss med 6 killar istället!! Bra jobbat Emelie! Det är vad jag kallar tidsbesparing;P hehehe...
Sjukt rolig film iallafall. Väldigt konstig och barnslig humor som passar mig precis :)



Kenny Starfighter - My Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0