Världens minsta hotellrum

Här är det lilla, lilla, lilla hotellrum jag bodde i när jag var i Stockholm.


Jag sitter på sängen när jag tar bilden och det lilla vita som sticker fram längst ner i det högra hörnet är en liten bit av sängen. Så ni kan kanske förstå hur litet det faktiskt är.
Hade ganska tråkigt ett tag så jag tittade i den obligatoriska bibeln som alltid finns i nattduksbordet och såg någon speciell psalm eller vers som var översatt till väldigt många olika språk. Då såg jag två skriftspråk som jag tyckte var jättefina. Georgiska och Singalesiska (vart man nu pratar det) Jag har aldrig tänkt på att det finns så mycket andra alfabeten än vårat eget och typ det kinesiska. Men nu har jag lärt mig det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0