Bye Bye Emelie :'(

I lördags hade vi Hejdå-Fest för Emelie som snart åker till Norge.
Vi var för en gångs skull hemma hos mig och jag fick äntligen användning för vår stora soffa. Vi pratade och drack och hade trevligt. Sedan runt 12 åkte vi in till stan med lilla nyktra (!?) Kajsa som hade tittat förbi.Vi drog först på Irish där vi sedan tappade bort varandra. Emelie drog på O'learys med killarna, Julia mådde dåligt och gick hem och Helene drog strax efter. Kvar blev jag med Matilda och Mikaela. Vi drog på Aveny där det var 10-års fest med massa 83. Där var det hur mycket folk som helst. Dansade till gamla godingar och blev irriterad på tryckarna på slutet. Kom hem till Julia och ramlade i säng runt halv 4.
Rätt kul kväll.



By The Way är det här mitt första blogginlägg från min nya, underbara, vackra, fantastiska dator:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0