Jordgubbar med choklad och en mysig film... Kan det bli bättre?

Hellu. Igår var jag på riktigt myshumör.
Jag kröp upp i soffan med en skål med jordgubbar och smält chilichoklad och kollade på The Wedding Date. Väldigt söt och mysig film:) Faktiskt en av de få filmer min mamma sett hela filmen av... FLERA gånger dessutom... Thats impressiv.
Blev alltså ingen packning igår eftersom jag inte ska till Hälsingland. Men jag blir nog på Alnön hela helgen jobbandes på stugan. Våran flytbrygga blåste nämligen sönder i förrgår så vi har en del att göra där ute.




Föresten så råder jag alla som bor i Sundsvall och som är lediga idag att gå på gratis fikat på Fisktorget kl 11. Vi ska fan slå Östersund (?)!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Var inte det på lördag?

2009-05-29 @ 10:28:12
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, precis... Fel Av Mig!! :P

2009-06-01 @ 10:13:22
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0