OH HAPPY DAY!!

Igår gick ingenting rätt, samtidigt som det ändå gick rätt bra:D
Otroligt kryptiskt, I Know. Men det började när jag skulle iväg och fika med vännerna. Jag skulle träffa dem på Waynes kl 5 och jag slutar kvart över 4. Så på de 45 minuterna skulle jag hinna; Handla middag till pappa, lämna posten, hämta min nya dator och åka hem och hämta Emelies tavla, Jespers skivor, Helenes vinare, Julias nessecär och mammas reservbilnycklar för att jag skulle kunna ta mig ifrån stan.
När jag väl hunnit handla och lämna posten och skulle åka och hämta pappa för att han skulle sjutsa in mig till stan eftersom han behövde bilen. Han var dock inte klar när jag kom utan sa att jag förmodligen skulle hinna iväg och hämta min dator på Elgiganten. OK! tänkte jag. Jag ska nu in i birsta området kl halv 5 dagen efter löning. That's Lika Suicide!!
Men jag tog det lugnt och lyckades komma fram utan att ta livet av mig eller någon annan. När jag väl svänger in på parkeringen så kommer jag på att jag glömt kvittot hemma. Så det var bara att vända igen.
Pappa ringde och hade bråttom så jag han inte hem och hämta någonting. Så väl inne i stan kom jag på att jag inte hade några nycklar till mammas bil!! :S Men som tur var så var mamma inne på kontoret en snabbis så jag kunde ta hennes nycklar....

Sen var det hejdå fika för Emelie (Ska ladda upp bilderna ifrån hennes Hej då fest från i helgen) och allmänt skitsnack:) Åkte sen och hämtade min vackra dator. It's Soooooo Beautiful!! I LOVE IT!! SÅ resten av kvällen satt jag och lekte med den:D

Min höger arm har förövrigt fått ett epileptiskt anfall... Rycker i den konstant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0