Start But Never Finish

Jag är verkligen en person som har väldigt svårt att avsluta någonting.
Jag tror jag har börjat med hur många grejer som helst, men tyvärr så blir jag liksom aldrig klart med dem. Jag började i salsa, vilket var jättekul, men jag var aldrig på de sista lektionerna. Jag gick teckenspråk vilket också var jättekul men jag avslutade aldrig kursen och fick något diplom. Jag har börjat med sjuuukt många olika böcker som jag bara läser till hälften och sedan tröttnar jag. Tror mer än hälften utav de böckar jag inte läst ut i min bokhylla har jag börjat med, men inte orkat läsa klart.
Sedan har vi de otroligt många olika projekt jag haft igång på datorn. Illustrationer och olika ideér jag haft. Börjat bra, men tröttnar fort. Jag undrar faktiskt varför eftersom jag inte direkt ser mig själv som en rastlös person. Jag kanske bara rent av är lat...

Här är några utav mina projekt som jag hållt på med de senaste två åren, men aldrig blivit klar med:



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoho, här var det inte uppdaterat om ditt liv jenny ;) Vad händer i helgen? Shlagerkväll kanske??? :D

2009-05-13 @ 16:24:26
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

I know. Har slarvat lite på sista tiden. Japp, gissar på det. Möjligtvis Salem al Fakir på Stadshuset på Fredag.

2009-05-14 @ 10:45:15
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0