Found it!

Jag har hittat den!
Eller..ja... Pappa hittade den. På hans skrivbord, inne på hans kontor. Jag har absolut ingen aning hur den hamnade där eftersom jag inte har något minne av att ha varit därinne.
Men  men, skitsamma! Jag är bara så glad att den kommit till rätta:D Man fattar inte hur sjukt beroende man är av mobilen förrän man tappar bort den. Jag kollar tiden på den, jag har den som väckarklocka, man kan ringa på den (dah!). Eftesom jag inte hade den nu i helgen resulterade det i att jag sov till halv ett igår... not good. Men den är tillbaka så nu kan jag slappna av ^_^

Kommentarer
Postat av: Emelie

skypedate ikv?:)

2009-11-16 @ 15:41:20
URL: http://emeliegerzina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0